» » حبیبی: تیم‌ها برای جذب حامی زمان دارند

حبیبی: تیم‌ها برای جذب حامی زمان دارند

در تاریخ : 16.01.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1665
حبیبی: تیم‌ها برای جذب حامی زمان دارندمسئولان کاشان قول دادند که مابقی قراردادهای بازیکنان را بعد از تعطیلات نوروز پرداخت کنند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علیرضا حبیبی سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان کسب مقام قهرمانی را برای کاشان افتخار بزرگی دانست و گفت: مسئولان کاشان قول دادند که مابقی قراردادهای بازیکنان را بعد از تعطیلات نوروز پرداخت کنند، امیدوارم با حمایت مسئولان این شهر و جذب حامیان مالی این تیم بتواند در فصل آینده و در جام باشگاه های آسیا موفقیت هایش را تداوم دهد.
علیرضا حبیبی در مورد قرارداد بازیکنان شهرداری کاشان اظهار داشت: شهرداری کاشان در طول مسابقات لیگ برتر، نهایت تلاش خود را برای این تیم انجام داد. قبل از عید نوروز حدود ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شد و حدود ۳۰ درصد از قرارداد فصل و ۳۰ درصد مازاد که برای کسب عنوان قهرمانی قول آن را داده بود (که در مجموع حدود ۶۰ درصد می‌شود) باقی مانده است. مسوولان شهرداری کاشان قول دادند که بعد از تعطیلات نوروز این مبلغ پرداخت شود.
سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان در مورد بیست و نهمین دوره لیگ برتر هندبال گفت: لیگ برتر ۹۵ دیر آغاز شد اما بسیار منظم و بدون وقفه برگزار شد. لیگ‌های برتر در سال‌های گذشته بسیار طولانی و بیش از ۱۱ ماه به طول می‌انجامید، البته در آن موقع مسابقات تیم ملی را داشتیم که آن تعطیلی‌ها سبب فرسایشی شدن لیگ هم برای بازیکنان و هم برای کادر فنی می‌شد.
او در ادامه خاطرنشان کرد: اما در این سال لیگ برتر بدون هیچ وقفه‌ای از آبان‌ماه آغاز و در اسفندماه به پایان رسید. پخش شدن بازیکنان در همه تیم‌ها نیز از دیگر نقاط مثبت این لیگ بود. هرچند که برخی تیم‌ها تمرینات خود را خیلی زود آغاز و به آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات لیگ برتر رسیده بودند، اما برخی هم همانند تیم شهرداری کاشان تنها یک هفته قبل از آغاز مسابقات تشکیل شد و در نتیجه آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات نداشت.
حبیبی در مورد وضعیت تیم شهرداری کاشان در لیگ برتر هندبال توضیح داد: در طول فصل سعی کردیم که همیشه به عنوان تیم اول یا دوم جدول لیگ باقی بمانیم و در هفته‌های پایانی که حساسیت بازی‌ها بسیار بالا بود توانستیم صدر جدول را به دست آوریم. در هفته پایانی سه تیم نفت و گاز گچساران، شهرداری کاشان و سپاهان با اختلاف امتیاز بسیار کم در تعقیب یکدیگر بودند در نتیجه پیش‌بینی قهرمان بسیار سخت بود. با همه این شرایط توانستیم با کسب مقام قهرمانی جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را برای کاشان به ارمغان بیاوریم.
وی با تحسین از عملکرد بازیکنانش ادامه داد: آمادگی بازیکنان تیم ما در طول مسابقات به دست آمد. تیم ما حدود شش تا هفت ملی‌پوش داشت که در میانه راه امین یوسفی‌نژاد و پویا نوروزی‌نژاد با پیوستن به تیم‌های اروپایی از تیم جدا شدند و ما مجبور شدیم با سایر بازیکنان ادامه دهیم. اما تمام بازیکنان تیم شهرداری کاشان در طول لیگ عملکرد قابل قبولی را ارایه کردند و خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم.
حبیبی در پاسخ به این سوال که تصمیم شهرداری کاشان برای تیم‌داری در فصل بعد لیگ برتر هندبال چیست؟ اظهار کرد: شهردار کاشان و شورای شهرعلاقه زیادی به ورزش دارند و به همین جهت حمایت خوبی از ورزش دارند. در نتیجه امیدوارم قهرمان شدن و حضور در جام باشگاه‌های آسیا و تداوم این افتخارات برای این شهر، مورد توجه مسوولان این شهر قرار بگیرد و بتوانند با جذب حامیان مالی این تیم را برای فصل آینده و هم‌چنین حضور در جام باشگاه‌های آسیا فراهم کنند. البته این انگیزه در مسوولان دیده شد و هم‌چنین هندبال در این شهر جا افتاد، انبوه تماشاگران در سالن گواه این موضوع است بنابراین امیدوار هستم که انگیزه مسوولان بیش‌تر شود و با تلاش مضاعف‌تری برای فصل آینده اقدام کنند.
سرمربی تیم شهرداری کاشان ادامه داد: اتفاق خوب این سال تمام شدن زود لیگ برتر بود. در گذشته که لیگ در خرداد ماه به پایان می‌رسید، اداره‌های دولتی یا باشگاه‌ها عنوان می‌کردند که بودجه خود را بسته‌اند. اما اکنون هم فدراسیون و تیم‌ها دست‌شان برای جذب اسپانسر باز است و هم تیم‌ها می‌توانند بودجه ارگان‌های دولتی و یا باشگاه‌ها را جذب کنند و بتوانند حمایت این‌ها را به‌دست آورند.
او کسب مقام قهرمانی در رشته هندبال را برای کاشان افتخار بزرگی دانست و گفت: کاشان که سال گذشته در لیگ برتر هندبال هشتم شده بود، در این سال با کسب مقام قهرمانی افتخار بزرگی را برای این شهر به ارمغان آورد و خواسته‌های مسوولان این شهر را نسبت به سایر رشته‌ها بیش‌تر برآورده کرد. شهرداری کاشان در چند رشته ورزشی به صورت حرفه‌یی همانند بسکتبال، والیبال و هندبال و در سطح دسته دوم در فوتبال فعالیت دارد. امسال هندبال برای دومین‌بار در لیگ برتر حاضر شد و خوشبختانه توانست قهرمان شود.
وی در پایان سخنانش گفت: جای دارد که از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری کاشان که با تمامی کم و کاست ساختند تشکر کنم. هم‌چنین از حمایت مسوولان شهرداری و شورای شهر کاشان تشکر کنیم که سبب شدند این افتخار را به‌دست آوریم. امیدوارم که در سال جدید، در فصل جدید لیگ برتر هندبال با حضور رییس جدید فدراسیون هندبال موفقیت‌های بیش‌تری برای هندبال ایران فراهم شود.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان