» » سیدحسن افتخاری: رفتار بازیکنان سپاهان توجیهی ندارد

سیدحسن افتخاری: رفتار بازیکنان سپاهان توجیهی ندارد

در تاریخ : 27.06.96
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1714
سیدحسن افتخاری: رفتار بازیکنان سپاهان توجیهی نداردرفتاری که از بازیکنان تیم سپاهان در مسابقات جوانان کشور سر زده را تأیید نمی‌کنیم و در این مورد تابع نظر کمیته انضباطی فدراسیون هستیم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سیدحسن افتخاری رییس هیأت هندبال استان اصفهان در مورد حواشی پیش ‌آمده در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی هندبال جوانان کشور مقابل طلای سرخ قائن که فیلم آن هم در فضای مجازی منتشر شد، اظهار داشت: خودم در آن بازی حضور نداشتم اما در مجموع عملی که به اعتراض به داوری آن هم در محل برگزاری مسابقات به حرکات و واکنش‌های فیزیکی منتهی شود کار درستی نیست و مورد تأیید ما نبوده و به هیچ وجه این کار را تأیید نمی‌کنیم و حتی اگر قضاوت بازی به حق یا ناحق هم بوده باشد اینگونه رفتارها و مقابله با برگزارکننده مسابقات یا داوران توجیه‌پذیر نیست.
افتخاری بیان کرد: هیأت هندبال استان اصفهان این رفتارها را صد درصد رد می‌کند. به هرحال این موارد و حواشی به فدراسیون گزارش می‌شود و قطعاً کمیته انضباطی فدراسیون بررسی خواهد کرد و افراد خاطی هم در صورتی که بخواهند در ورزش ماندگار باشند باید تابع نظر کمیته انضباطی باشند و به نظر من اشتباه را باید پذیرفت. هر تصمیمی هم که گرفته شود ما تابع هستیم.
وی اضافه کرد: البته هر مجادله‌ای علت و معلولی دارد و نمی‌توان گفت یک‌طرفه بوده است. کاری که بازیکنان سپاهان انجام دادند را تأیید نمی‌کنیم اما در مقابل هم دلیل اینکه چرا این اتفاق افتاده است را باید جویا شد.
رییس هیأت هندبال استان اصفهان تصریح کرد: سپاهان باشگاه توانمندی است. سال ۷۳ اولین دوره‌ای بود که باشگاه سپاهان در مسابقات هندبال جوانان کشور با مربیگری من شرکت کرد و همان سال هم قهرمان کشور شد.
افتخاری اشاره کرد: در مدت ۲۳ سال تیم سپاهان نزدیک به ۱۸ بار قهرمان این رقابت‌ها بوده است، همه ساله در مسابقات قهرمانی جوانان کشور حضور داشته است و یکی از قدیمی ترین تیم‌های جوانان ایران است که خروجی آن‌ هم ملی‌پوشان زیادی است که از دل مسابقات هندبال جوانان و باشگاه سپاهان به تیم ملی راه پیدا کرده‌اند.
رییس هیأت هندبال استان اصفهان گفت: نمی‌توان از زحمات باشگاه سپاهان و مربیانی که در این باشگاه فعالیت داشته‌اند به دلیل اتفاقی که اخیراً افتاد، گذشت و از نتایجی که در مدت ۲۳ سال در هندبال جوانان کشور حاصل شده چشم‌پوشی کرد.
وی بیان کرد: باشگاه سپاهان قانونمند است و افراد کارآمدی به خصوص طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان که سرمربی تیم ملی هندبال بوده و سال‌ها مربیگری تیم‌های مختلف از جمله تیم سپاهان را برعهده دارد در این باشگاه فعالیت دارند و اطمینان با حضور طاهری در باشگاه سپاهان، قبل از اینکه فدراسیون هندبال تصمیمی در این خصوص اتخاذ کند به حواشی اتفاق افتاده رسیدگی خواهد کرد و با سوابقی که از گذشته از باشگاه دارم مطمئن هستم نظم و انضباط را مقدم بر ورزش می‌دانند.
رییس هیأت هندبال استان اصفهان تأکید کرد: اولین‌بار نیست که از این قبیل اتفاقات در ورزش کشور اتفاق می‌افتد و قطعاً آخرین بار هم نخواهد بود و طبیعی است که در مسابقات همیشه مشکلات وجود دارد وگرنه کمیته انضباطی و کمیته فنی هم وجود خارجی نداشت.
وی اضافه کرد: با اتفاقی که در حال حاضر به وجود آمده است، از استان‌های دیگر این موضوع بزرگ می‌کنند و چون می‌دانند که هندبال اصفهان صدها پارامتر مثبت دارد اگر نقطه ضعفی پیدا کنند آن را بزرگ می‌کنند و می‌خواهند آن ضعف را در مقابل نقاط مثبت هندبال اصفهان قرار دهند.
افتخاری بیان کرد: اصفهان در طی ۵۰ سال در هندبال ایران زحمات فراوانی کشیده است و بازیکنان و مربیان و داوران هندبال استان اصفهان از مفاخر هندبال کشور هستند و مسئولان فدراسیون هندبال نیز اصفهانی هستند و با این قبیل کارها که در اثر یک بی‌تدبیری صورت گرفته است نمی‌شود کل هندبال اصفهان را زیر سوال برد.
رییس هیأت هندبال استان اصفهان اضافه کرد: خواهش من این است بیشتر از اینکه به دنبال این باشیم که چرا این اتفاق برای تیم سپاهان به وجود آمد به این موضوع بپردازیم که چطور شهرستانی از استان اصفهان قهرمان کشور شده است. متأسفانه در تمام خبرها و رسانه‌های در مورد بی‌اخلاقی بازیکنان هندبال جوانان سپاهان صحبت می‌شود اما در جایی گفته نمی‌شود که چطور شهرستانی از استان اصفهان قهرمان شده است.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان