» » علیرضا رحیمی: ورزش کشور توسط عاشقان اداره می‌شود

علیرضا رحیمی: ورزش کشور توسط عاشقان اداره می‌شود

در تاریخ : 26.07.96
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1547
علیرضا رحیمی: ورزش کشور توسط عاشقان اداره می‌شودخوشبختانه هندبال اصفهان زیرساختی دارد که می‌تواند تا سالیان حرف اول را در هندبال ایران بزند.

به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال امروز در جلسه گردهمایی سالیانه هیأت هندبال استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: کارهای زیادی انجام شده و این در زمانی رخ داده است که تمامی استان‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، از همین رو از جانب خودم و تمامی همکاران از شما تشکر می‌کنم.
رئیس فدراسیون هندبال تصریح کرد: اجاره سالن‌های ورزشی امر اشتباهی است، این موضوع را در صحبت‌هایی که با وزیر داشتیم، تذکر دادیم که این موضوع در سطح مجلس حل شود؛ هیأت‌ها در سطح کشور باید از سالن‌های اختصاصی خودشان استفاده کنند و باید مشکلات قانونی این موضوع حل شود.
وی خاطرنشان کرد: همه هیأت‌ها و همه رشته‌ها باید در سراسر ایران سالن‌های اختصاصی داشته‌ باشند و کسی که سالن را اجاره می‌کند تنها به دنبال درآمدزایی خودش است اما هیأت‌های ورزشی با هدف از سالن‌ها استفاده می‌کنند.
رحیمی در پایان ابراز کرد: ورزش در کشور توسط یک عده علاقه‌مند و عاشق اداره می‌شود و در نظر بگیرید اگر قوانین خوب و کاملی برای اداره ورزش داشته‌ باشیم چه نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان