» » نیمه دوم اردیبهشت اصفهان میزبان اردوی تیم ملی هندبال دختران

نیمه دوم اردیبهشت اصفهان میزبان اردوی تیم ملی هندبال دختران

در تاریخ : 02.02.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1456
نیمه دوم اردیبهشت اصفهان میزبان اردوی تیم ملی هندبال دخترانرئیس هیات هندبال استان اصفهان از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان در ۲ بخش مردان و زنان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سیدحسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان پیرامون برگزاری مسابقات هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان از 7 تا 10 اردیبهشت ماه به صورت همزمان در 2 بخش مردان و زنان و در 2 رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.
وی افزود: مانند دوره‌های گذشته این مسابقات، از تیم‌های سایر استان‌ها نیز برای حضور در این رقابت‌ها دعوت کرده‌ایم و تیم‌هایی از استان‌های گیلان، همدان، مازندران، آذربایجان غربی، بوشهر، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری در مسابقات هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان حضور پیدا می‌کنند.
افتخاری با اشاره به حضور تیم‌های سپاهان، نجف‌آباد، اصفهان، دولت‌آباد، باشگاه پرواز، فلاورجان، خمینی‌شهر و کاشان در این دوره از رقابت‌ها گفت: مسابقات بخش مردان در زمین ساحلی پارک ناژوان و رقابت‌های بخش بانوان نیز در باغ بانوان ناژوان برگزار می‌شود.
رئیس هیات هندبال استان اصفهان درباره سایر برنامه‌های این هیات اضافه کرد: از 15 تا 24 فروردین ماه امسال میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان بودیم. همچنین تیم ملی نونهالان پسر از 23 تا 26 فروردین ماه در اصفهان اردو زد و قرار است در نیمه دوم اردیبهشت ماه هم میزبان اردوی تیم ملی جوانان دختر باشیم. علاوه بر مسابقات هفته فرهنگی اصفهان، مسابقات جام مولای عرشیان را نیز از 18 خردادماه و در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار خواهیم کرد، تا خردادماه مسابقات هندبال قهرمانی امیدهای استان و مسابقات پیشکسوتان استان نیز برای نخستین بار برگزار می‌شود. سعی می‌کنیم مسابقات استانی تمام رده‌های سنی را تا پایان تیرماه برگزار و تیم‌های برتر را آماده حضور در مسابقات قهرمانی کشور کنیم که در مرداد و شهریورماه برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مورد برنامه این تیم گفت: تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه که دوم مردادماه در کازان برگزار می‌شود، آماده می‌شود و مسابقات هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان نقش به‌سزایی در بالا بردن آمادگی ملی‌پوشان دارد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان