» » هندبال سپاهان راهی جام باشگاه‌های آسیا می‌شود

هندبال سپاهان راهی جام باشگاه‌های آسیا می‌شود

در تاریخ : 29.02.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1542
هندبال سپاهان راهی جام باشگاه‌های آسیا می‌شودبه دنبال انصراف تیم نفت و گاز گچساران از حضور در رقابتهای هندبال جام باشگاه‌های آسیا، تیم فولاد مبارکه سپاهان راهی این مسابقات می‌شود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، به دنبال انصراف تیم هندبال نفت و گاز گچساران که عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور در سال ۹۶ جواز حضور در مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش مردان را کسب کرد، تیم دیگری جایگزین خواهد شد.
طبق قانون مسابقات باشگاه های آسیا، دو تیم از هر کشور می توانند در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور یابند و طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال ایران دو تیم اول لیگ برتر در بخش مردان مجوز حضور در این رقابت ها را کسب می کنند. با توجه به اعلام انصراف تیم هندبال نفت و گاز گچساران، تیم دوم و سوم می توانند برای اعزام به اردن اعلام آمادگی کنند و به این ترتیب تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرده که قصد دارد در این دیدارها شرکت کند.
تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در کارنامه خود یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی را در مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا یدک می کشد. این تیم در لیگ برتر هندبال سال ۱۳۹۶ به مربیگری محسن طاهری در رده سوم قرار گرفت و با همین سرمربی به اردن می رود. مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش مردان آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان