» » مهشاد طاهری: در اصفهان هندبال حرفه ای تر دنبال می شود

مهشاد طاهری: در اصفهان هندبال حرفه ای تر دنبال می شود

در تاریخ : 09.11.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 2032
مهشاد طاهری: در اصفهان هندبال حرفه ای تر دنبال می شودتیم هندبال بانوان فولادمبارکه سپاهان در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور نتایج بسیار مطلوبی کسب نموده است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان،تیم هندبال بانوان فولادمبارکه سپاهان در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور نتایج بسیار مطلوبی کسب نموده است، یکی از بازیکنان این تیم که در کسب نتایج سپاهان تاثیر مثبتی داشته، مهشاد طاهری می باشد که خبرنگار ایراسین با وی مصاحبه ای انجام داده که در ذیل می خوانیم:
1- لطفا خودتان را کامل معرفی نمائید؟
مهشاد طاهری هستم متولد 1371 اهل استان همدان و دوسالی هست که در اصفهان بازی می کنم و هم اکنون هم در تیم فولاد مبارکه سپاهان می باشم.
2- چه عاملی باعث شد به سمت رشته هندبال آمدید؟
در دوران کودکی به بازی های پر تحرک مثل دویدن، طناب زدن، گلبال و دوچرخه سواری خیلی علاقه داشتم، وقتی وارد مدرسه شدم، ساعاتی که ورزش داشتیم، بیشتر مسابقه دو و والیبال بازی میکردم، در 11 سالگی معلم ورزشمان با دیدن فعالیت و علاقه من به ورزش، یک باشگاه ورزشی نزدیک به محل زندگی معرفی کرد، وارد رشته آمادگی جسمانی شدم و در مسابقات استانی شرکت کردم ولی متاسفانه در استقامت هوازی و بارفیکس ضعیف بودم و دیگر ادامه ندادم و وارد رشته دستش ده شدم، و در مسابقات کشوری به عنوان قهرمانی رسیدیم. به تمریناتم ادامه دادم تا اینکه یک روز وقتی سانس تمرین تموم شد، با خودم گفتم تو سالن بمانم ببینم بعد از تمرینات ما چه رشته ای کار میکنند، رفتم داخل زمین و قاطی شاگردای دیگر شدم، آموزش هایی که مربی به آنها میداد را انجام دادم، مربی از عملکرد من خوشش امد و ازم خواست که وارد تیمشان شوم از اینجا بود که هندبال را شروع کردم و ادامه دادم و هر ساله در مسابقات آموزش و پرورش شرکت میکردم.
3-شرایط تیم‌ هندبال بانوان فولادمبارکه سپاهان را در این فصل چگونه ارزیابی می کنید؟
تیم سپاهان مهره های خوب و جوانی دارد، بچه ها از رده نونهال همه با همدیگر هندبال را شروع کردند و در کنار همدیگر بودند، این باعث شده که بچه ها یک دل تر شوند، امسال من و چند تا بازیکن دیگر که یک مقدار بزرگتر هستیم، به تیم اضافه شدیم وتیم خیلی جوان هست و همبستگی زیادی بین بازیکنان وجود دارد، با کمک و حمایت باشگاه سپاهان و مربی های خوبم اعظم قینانی و محمدخانی ان شاالله بتوانیم از بازی هایی که در پیش داریم نتیجه خوبی کسب کنیم و بتوانیم در جایگاه مناسبی بایستیم، این تیم آینده خوبی دارد و مطمئنا در سال های آینده می تواند روی بهترین سکو ها قرارگیرد.
4- بازی با تاسیسات دریایی را چگونه دیدید؟
تیم تاسیسات دریایی تیم خوبی است و بازیکنانش از سرعت بالایی برخوردارند، نیم فصل اول در صدر جدول قرار داشتند، این تیم بازیکنان ملی پوش و با تجربه ای زیادی دارد، در دیدار رفت ما بازی را به این تیم واگذار کردیم، اما برای نیم فصل دوم تمرینات پرفشار تری را انجام دادیم و مدام برنامه های تاکتیکی را تمرین کردیم، خدا را شکر با آنالیزی که کادر فنی از بازیکنان تاسیسات در بازی رفت داشتند و برنامه ریزی های تمرینی که تدارک دیده بودند، با همت و جنگندگی بازیکنان جوان توانستیم تاسیسات را شکست دهیم.
5-وضعیت هندبال بانوان ایران را چطور می بینید؟
وضعیت هندبال بانوان روز به روز دارد بهتر می شود، بویژه اینکه تیم ملی توانست مقام اول غرب آسیا را کسب کند، انشاالله با حمایت های مسئولین، بانوان ایران پتانسیل این را دارند که در بهترین جایگاه ها قرار گیرند و امیدوارم که با حمایت مسئولین این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.
6- تجربه در هندبال اصفهان را چگونه دیدید؟
من در اصفهان بهترین تجربه هندبالی خودم را داشته ام، چراکه اینجا ورزش به ویژه هندبال خیلی حرفه ای تر دنبال می شود، اینجا با داشتن امکانات خیلی خوب و در کنار این شرایط مربیان و مدیران کار بلد و توانمند باعث شده که ورزش اصفهان روز به روز پیشرفت کند و امیدوارم در آینده شرایط خیلی بهتری هم برای ورزش این استان رقم خورد.
7-چه آرزویی در هندبال دارید که به آن نرسیدید؟
آرزوی هر ورزشکاری این است که به تیم ملی کشورش راه پیدا کند و برای آن افتخارآفرینی در مسابقات بین المللی افتخارآفرینی نماید که امیدوارم این مهم برای بنده هم رقم خورد.
8-صحبت پایانی؟
از همه کسانیکه برای بنده زحمت کشیدند کمال تشکر را دارم که در این بین باید از باشگاه فولادمبارکه سپاهان و هیات هندبال استان اصفهان تشکر نمایم که حمایت ویژه ای از بازیکنان هندبال نموده اند.
مهشاد طاهری: در اصفهان هندبال حرفه ای تر دنبال می شود
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان