» » کیوان صادقی: شاید از لیگ هندبال کنار بکشیم

کیوان صادقی: شاید از لیگ هندبال کنار بکشیم

در تاریخ : 28.05.98
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1540
کیوان صادقی: شاید از لیگ هندبال کنار بکشیمسرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: هیچ‌گاه سابقه نداشته به دلیل اشتباه داور نتیجه بازی را تغییر دهند و با چنین تصمیماتی در هندبال سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، تیم هندبال ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر برابر تیم ستارگان دشتستان به پیروزی 31 بر 30 رسید اما کمیته انضباطی فدراسیون هندبال روز گذشته و در یکی از احکام خود درباره اتفاقات هفته نخست لیگ برتر گل پیروزی‌بخش ذوب‌آهن را مردود و نتیجه این دیدار را 30 بر 30 مساوی اعلام کرد و دلیل این تصمیم خود را اشتباه داور در اعلام ضربه پنالتی به سود ذوب‌آهن در ثانیه‌های پایانی دانست؛ موضوعی که پیش از این در لیگ برتر هندبال سابقه نداشته است.
سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن درباره اتفاقات این دیدار اظهار داشت: داور در آخرین لحظات بازی اشتباهی انجام داده اما طبق مقررات چون نتیجه بازی ثبت شده است دیگر نباید تغییر کند.
کیوان صادقی افزود: این موضوع نباید در کمیته انضباطی بررسی می‌شده و باید در کمیته فنی و با حضور چند کارشناس مطرح می‌شده است، فدراسیون این حکم را به باشگاه ابلاغ کرده و باشگاه همین امروز به آن اعتراض خواهد کرد.
وی ادامه داد: به هر حال داور اشتباه کرده و حرفی هم نیست اما آیا حکم آن این است که نتیجه بازی را برگردانند؟ اگر قرار باشد با هر اشتباه داور نتیجه بازی را تغییر دهند که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود، آن هم در ورزش پربرخوردی مانند هندبال که اشتباهات داوری در آن زیاد است.
سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: در ورزش هندبال سابقه نداشته که نتیجه بازی را با دیدن یک فیلم برگردانند، داور تشخیص داده که اعلام پنالتی پیش از پایان بازی بوده و ملاک هم تصمیم داور است.
وی در پاسخ به اینکه آیا نماینده باشگاه ذوب‌آهن در جلسه کمیته انضباطی حضور داشته است، تصریح کرد: خیر؛ خودشان در فدراسیون این تصمیم را گرفته‌اند، جالب اینکه در کمیته انضباطی باید موارد اخلاقی و انضباطی بررسی شود ، ما داوران و ناظران بین‌المللی داریم و اگر آنها به این جمع‌بندی می‌رسیدند ما اطاعت می‌کردیم.
صادقی با بیان اینکه احتمال کناره‌گیری ذوب‌آهن از لیگ برتر وجود دارد، درباره شیوه برگزاری لیگ امسال در 2 گروه بیان کرد: این شیوه اشتباه است، در گذشته چنین تجربه‌ای را داشتیم در حالی که 11 تیم لیگ امسال باید به همان صورت دوره‌ای بازی می‌کردند. اگر قرار بود پلی‌آف داشته باشیم خوب بود. می‌گویند زمان نداریم و مسابقات انتخابی آسیایی و جهانی در پیش است، اما اگر تیمی که 40 میلیون تومان ورودی به فدراسیون می‌دهد حذف شود خنده‌دار نیست؟ البته ما در این رابطه تابع فدراسیون هستیم.
وی افزود: تنها یک هفته از لیگ برتر گذشته و هنوز کیفیت تیم‌ها مشخص نیست، متأسفانه در گرمای مردادماه باید ساعت 17 در برازجان بازی کنیم که فاجعه است اما باید چند هفته بگذرد تا کیفیت لیگ مشخص شود.
سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن با بیان اینکه هندبال ایران چند سالی است که بیمار است، ادامه داد: هندبال ایران نیاز به آرامش و پیشرفت دارد اما نسبت به گذشته از نظر فنی و برگزاری مسابقات افت داشته است و این رشته آن‌طور که باید نتواند خود را نشان دهد. امیدوارم هر چه پیش می‌رویم شرایط لیگ برتر شود که فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد.
وی در پایان درباره بازی تیمش در هفته دوم لیگ خاطرنشان کرد: زاگرس اسلام‌آباد نایب‌ قهرمان فصل گذشته و تیم با تجربه‌ای است که از ملی‌پوشان و جوانان خوبی بهره‌ می‌برد. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید. هفته گذشته در هوای گرم به میدان رفتیم و با اینکه کارمان سخت است امیدوارم این هفته جبران کنیم البته اگر در مسابقات شرکت کرده و کناره‌گیری نکردیم.
کیوان صادقی: شاید از لیگ هندبال کنار بکشیم
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان