» » سعید برخورداری: همیشه طرفدار سپاهان بوده ام

سعید برخورداری: همیشه طرفدار سپاهان بوده ام

در تاریخ : 23.01.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1058
سعید برخورداری: همیشه طرفدار سپاهان بوده امامیدوارم اگر قرار باشد لیگ فوتبال ایران ادامه پیدا کند سپاهان بتواند اختلاف امتیازش با پرسپولیس را جبران کند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سعید برخورداری ملی پوش اصفهانی هندبال کشورمان و دروازه بان سابق تیم فولاد مبارکه سپاهان که هوادار جدی فوتبال هم هست، درباره علاقه باشگاهی خود در فوتبال ایران اینگونه گفت: فوتبال ایران را کم و بیش دنبال می کنم، همیشه طرفدار سپاهان بوده ام و هنوز هم هستم، امیدوارم اگر قرار باشد لیگ ایران ادامه پیدا کند سپاهان بتواند اختلاف امتیازش با پرسپولیس را جبران کند و قهرمان شود.
وی ادامه داد: خودم با تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان 5 عنوان قهرمانی کسب کرده ام و با برخی بازیکنان فوتبال این باشگاه هم دوست صمیمی هستیم و آرزو می کنم عنوان قهرمانی این فصل فوتبال ایران به سپاهان برسد.
سعید برخورداری از لژیونرهای موفق هندبال کشورمان است که هم اکنون در اسپانیا بازی می کند. دروازه بان تیم ملی هندبال ایران پس از سپری کردن یک دوره حضور در لیگ عراق، از خردادماه 98 با عقد قراردادی سه ساله به تیم گوادالاخارا پیوست تا ادامه دوران حرفه ای خود را در بالاترین سطح باشگاهی اسپانیا دنبال کند.
در کارنامه این بازیکن افتخارات ملی زیادی دیده می شود که از مهمترین آنها می توان به این موارد اشاره کرد؛ فتح جام ملت های 2006 آسیا به همراه تیم زیر20 سال ایران، مدال نقره سال 2008 با تیم زیر 21 سال،نایب قهرمانی با تیم ملی بزرگسالان در بازی های آسیایی 2010 و همچنین مدال برنز آسیا در سال 2013.
سعید برخورداری: همیشه طرفدار سپاهان بوده ام
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان