» » علی مانیان: اتمام لیگ تصمیم درستی بود

علی مانیان: اتمام لیگ تصمیم درستی بود

در تاریخ : 27.01.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1159
علی مانیان: اتمام لیگ تصمیم درستی بودبازیکن تیم هندبال ذوب‌آهن معتقد است با وجود اینکه تیمش در صورت ادامه لیگ می‌توانست رتبه بهتری به دست آورد، اما اتمام لیگ برتر هندبال تصمیم درستی بوده است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علی مانیان بازیکن تیم هندبال ذوب‌آهن درباره مختومه اعلام شدن لیگ برتر هندبال از سوی فدراسیون اظهار داشت: آقای پاکدل رئیس فدراسیون در صفحه اینستاگرام خود این موضوع را اعلام کرد و شرایط را توضیح داد. البته گویا قبل از آن با مدیران باشگاه‌ها و مربیان مشورت کرده بودند که تنها یک نفر مخالف بوده و در نهایت تصمیم بر این شد که لیگ مختومه اعلام شود.
وی با حمایت از این تصمیم افزود: اگر قرار بود مسابقات ادامه پیدا کند باید یک ماه تمرین می‌کردیم تا بتوانیم بازی کنیم و نمی‌شد به همین راحتی 5 هفته باقیمانده را ادامه داد. با اتمام لیگ، مس کرمان با 20 امتیاز قهرمان شد، نماینده کازرون با 16 امتیاز دوم شد و ذوب‌آهن با 14 امتیاز سوم شدیم که به باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم. قهرمانی مس تا حدود زیادی مسجل بود اما امکان دوم شدن ذوب‌آهن وجود داشت؛ چون کازرون باید یک بازی با مس انجام می‌داد که امکان باختش زیاد بود و ذوب‌آهن نیز 4 بازی خانگی داشت، اما به هر حال به نظر من تصمیم فدراسیون درست بود.
بازیکن تیم هندبال ذوب‌آهن ادامه داد: ذوب‌آهن پس از چند سال که در لیگ مردان تیم نداشت، فصل قبل یک هفته مانده به آغاز مسابقات تصمیم به تیمداری گرفت و هماهنگ شدن بازیکنان زمان برد و در نهایت پنجم شدیم، اما در این فصل تمرینات را از تیرماه آغاز کردیم و فکر و ذکر باشگاه این بود که تیم روی سکو برود که خوشبختانه سوم شدیم. امیدوارم برای فصل بعد این روند ادامه‌دار باشد و تیم بهتر با امکانات بهتری داشته باشیم و قهرمان شویم.
وی در پاسخ به سوالی درباره حمایت مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از رشته هندبال گفت: وقتی تیم بسته شد سعید آذری مدیرعامل بود که حدود 10 روز بعد مدیریت باشگاه تغییر کرد. وقتی جواد محمدی آمد به دلیل آشنا بودن با هندبالی‌ها تا جایی که توانست از تیم هندبال حمایت کرد و خوشبختانه نظر باشگاه و کارخانه درباره هندبال مثبت است. هیئت‌مدیره از تیم انتظار داشت روی سکو برود که خوشبختانه سوم شدیم و امیدوارم حمایت‌شان ادامه پیدا کند. البته فعلاً تنها تیم باشگاه که نتیجه گرفته هندبال است و فکر می‌کنم حمایت باشگاه ادامه پیدا کند.
مانیان درباره وضعیت قرارداد مالی بازیکنان با مختومه اعلام شدن لیگ تصریح کرد: تا الان 60 درصد قراردادهای خود را دریافت کرده‌ایم و 40 درصد آن به علاوه پاداش سومی باقی مانده چون این پاداش در قراردادها ذکر شده بود. از اسفند سال گذشته به دلیل تعطیلی ارتباطی با باشگاه نداشته‌ام، اما سرمربی تیم پیگیر این موضوع است و قاعدتاً این مبلغ به بازیکنان پرداخت می‌شود.
وی درباره برنامه خود برای فصل آینده بیان کرد: اولویت اول من ذوب‌آهن است. از فصل گذشته که تیم دوباره تشکیل شد با بازیکنان دست به دست هم دادیم تا نتیجه بگیرد و خوشبختانه امسال سوم شدیم و دوست دارم در ذوب‌آهن بمانم و با این تیم قهرمان شوم. باید ببینیم وضعیت تیم در آینده چه می‌شود. تمایل من بازی در اصفهان و ذوب‌آهن است، شنیده‌ام که یک تیم دیگر هم قصد دارد در هندبال اصفهان تیمداری کند و به سپاهان و ذوب‌آهن اضافه شود.
بازیکن هندبال ذوب‌آهن با بیان اینکه هندبال اصفهان پتانسیل بالایی برای تیمداری دارد، گفت: خیلی از بازیکنان اصفهانی هم‌اکنون در شهرهای دیگر و خارج از کشور بازی می‌کنند. بسیاری از شهرهای ایران تیم پایه ندارند، اما ذوب‌آهن در رده نوجوانان و جوانان مقام آورد و سپاهان نیز خوب نتیجه گرفته و حتی شهرستان‌های نجف‌آباد، فلاورجان و خمینی‌شهر بسیار قوی هستند. هر زمان تیم ملی نتیجه می‌گرفت تمام بازیکنان اصلی آن اصفهانی بودند و شکی نیست که اگر هندبال اصفهان ضعیف شود، هندبال ایران ضعیف می‌شود.
وی درباره وضعیت خود در روزهایی که با شیوع ویروس کرونا روبه‌رو هستیم، بیان کرد: حدود 2 ماه است که در خانه هستم و در خانه ورزش می‌کنم. باید به توصیه‌های بهداشتی عمل کنیم و با ماندن در خانه به بهود شرایط کمک کنیم. جا دارد از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که در واقع با جان خود بازی می‌کنند تشکر کنم، چون این ویروس کوچک و بزرگ، دکتر و مهندس و ورزشکار و غیرورزشکار نمی‌شناسد. امیدوارم به زودی کرونا را شکست دهیم، همه به روال عادی زندگی برگردند و ما ورزشکاران هم دوباره تمرینات خود را شروع کنیم.
مانیان درباره وضعیت هندبال ایران در بخش باشگاهی و ملی اضافه کرد: خوشحالم که امسال توانستیم با ذوب‌آهن نتیجه بگیریم و امیدوارم فصل 99 برای هندبال باشگاهی و به‌خصوص باشگاه خودم فصل خوبی باشد و قهرمان شویم. در بخش ملی امسال هیچ برنامه‌ای در رده بزرگسالان نداریم اما امیدوارم تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بتوانند روی سکوی مسابقات آسیایی قرار گیرند و سهمیه جهانی کسب کنند. از الان باید به فکر تیم بزرگسالان هم باشند تا در آینده در این رده نتیجه بگیریم.
علی مانیان: اتمام لیگ تصمیم درستی بود
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان