» » سعید پورقاسمی: 70 درصد قراردادهای سپاهان پرداخت شده است

سعید پورقاسمی: 70 درصد قراردادهای سپاهان پرداخت شده است

در تاریخ : 23.02.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1032
سعید پورقاسمی: 70 درصد قراردادهای سپاهان پرداخت شده استاگر لیگ برتر هندبال ادامه پیدا می‌کرد این امکان وجود داشت که تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان دوم یا سوم شود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سعید پورقاسمی بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: شاید اگر لیگ برتر هندبال مختوم شده اعلام نمی شد سپاهان به جایگاه دوم یا سوم تکیه می زد چراکه تفاضل گل خوبی داشتیم و اکثر بازی‌های باقیمانده ما تقریباً آسان بود، به هر حال سلامت بازیکنان لیگ از هر چیز دیگری مهم‌تر است و امیدوارم امسال لیگ بهتری را پشت سر بگذاریم.
وی پیرامون آمادگی جسمانی خود در شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: تمریناتم را به شکل انفرادی انجام می‌دهم و کمتر از منزل خارج می‌شوم، البته هفته‌ای دو روز کوهنوردی می‌کنم و توان هوازی خود را در حد نرمال حفظ کرده‌ام.
سعید پورقاسمی در خصوص قرارداد خود با تیم سپاهان افزود: قرارداد خود را با این تیم تمدید می‌کنم، چراکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است و سال‌ها در این تیم بازی کرده‌ام و از شرایط راضی بوده‌ام و اگر مشکل خاصی پیش نیاید و مورد قبول کادر فنی باشم با سپاهان تمدید خواهم کرد.
بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای رقم خورد که امکان تمرین مؤثر هم از بازیکنان گرفته شد، گفت: برای مثال بنده از ۶ اسفند تا ۱۴ فروردین به طور کامل در منزل بودم و در فضای باز هیچ تمرینی نکردم و در منزل به تمرینات بدنی پرداختم، اما یک ورزشکار، نیاز به سالن مجهز دارد و از ۱۵ فروردین در مکان‌های خلوت به دویدن پرداختم، شرایط قرنطینه و نبود امکانات تمرینی مناسب اُفت بازیکنان و ورزشکاران را سبب شد و ۶۰ درصد آمادگی جسمانی آنان تقلیل یافت.
وی پیرامون آغاز لیگ برتر هندبال در سال 99 بیان داشت: لیگ برتر هندبال به احتمال قوی از نیمه دوم مرداد یا اوائل شهریور آغاز می‌شود، البته زمان آغاز لیگ به مهار ویروس کرونا هم بستگی دارد و اگر شرایط مساعد نباشد به احتمال زیاد لیگ برتر اواخر شهریور آغاز می‌شود.
سعید پورقاسمی در پایان با اشاره اینکه ۷۰ درصد قراردادهای بازیکنان تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پرداخت شده است گفت: قراردادهای بازیکنان هندبال با دیگر ورزش‌ها قابل مقایسه نیست و خیلی پایین‌تر است، اما امسال قراردادهای بازیکنان هندبال کمی بالاتر رفت، این اطمینان را دارم که باشگاه سپاهان ۳۰ درصد باقیمانده قراردادها را هم پرداخت خواهد کرد.
سعید پورقاسمی: 70 درصد قراردادهای سپاهان پرداخت شده است
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان