» » کیوان صادقی: کیفیت لیگ برتر ایران بالاتر از سال های قبل بود

کیوان صادقی: کیفیت لیگ برتر ایران بالاتر از سال های قبل بود

در تاریخ : 30.01.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 998
کیوان صادقی: کیفیت لیگ برتر ایران بالاتر از سال های قبل بود کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن معتقد است برای توسعه هندبال باید فدراسیون استان‌های هندبال خیز را پای کار بیاورد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن با بیان این مطلب اظهار داشت: باید فدراسیون هندبال از با تجربه‌ها و کسانی که در هندبال تیمداری کردند، بهره ببرد و استان‌های هندبال خیز را دوباره پای کار بیاورد، اینکه لیگ برتر در فصل آینده ۱۵ تیمی برگزار می‌شود، مطلوب می باشد و بازگشت مجدد برخی از تیم‌ها یک نقطه عطف است.
وی پیرامون اعلام‌ پایان لیگ برتر هندبال و جایگاه سومی تیم ذوب آهن گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا این شرایطی بود که برای هندبال و ورزش ایجاد شد، در این وضعیت جان و سلامت افراد مهم است، تصمیم در خصوص اعلام پایان لیگ نیاز به مدیریت کلان داشت.
کیوان صادقی افزود: اگر پایان اردیبهشت فعالیت‌های ورزشی هم شروع می‌شد، باز هم یک ماه به تمرین نیاز داشتیم و یک ماه هم برگزاری لیگ طول می‌کشید و اتمام لیگ به پایان تیرماه کشیده می‌شد و این موضوع به بازیکنان و باشگاه‌ها ضربه می‌زد، ذوب‌آهن تیمی بود که می‌توانست دوم هم بشود ولی سلامتی افراد و بازیکنان مهمتر است.
سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن با بیان اینکه پس از چند سال کیفیت لیگ برتر ایران بالاتر بود، بیان داشت: سال‌های گذشته تیم‌ها بودجه‌ای نداشتند و لیگ طی دو تا سه ماه تمام می‌شد ولی امسال چهار پنج تیم خوب در لیگ بودند و سطح مسابقات بالا بود، البته مسابقات انتخابی جهان و المپیک باعث تعطیلی لیگ شد و باشگاه‌ها را اذیت کرد و آمادگی جسمانی بازیکنان بالا و پایین می‌شد، هندبال مسیر رو به رشد را شروع کرده و قدمی رو به جلو گذاشته و با این جوانان آینده بهتری پیش رو دارد.
وی در پایان در خصوص قرارداد بازیکنان ذوب آهن گفت: با مسئولین باشگاه تماس نداشتم، به هر حال بازیکنان قرارداد بسته‌اند و قراردادهای هندبال آنقدر نیست که سر و ته آن را بزنند. اینکه به خاطر ۴ بازی بازیکن جریمه شوند و به آنها پول ندهند و یا از قرارداد آنها کسر شود، دور از انصاف است.
کیوان صادقی: کیفیت لیگ برتر ایران بالاتر از سال های قبل بود
کیوان صادقی: کیفیت لیگ برتر ایران بالاتر از سال های قبل بود
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان