» » شقایق باپیری: مبلغ قراردادها در هندبال پایین است

شقایق باپیری: مبلغ قراردادها در هندبال پایین است

در تاریخ : 29.06.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1341
شقایق باپیری: مبلغ قراردادها در هندبال پایین استملی پوش تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت:با وجود اینکه از قهرمان فصل پیش پیشنهاد داشتم تصمیم گرفتم حضور در سپاهان را تجربه کنم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، شقایق باپیری ملی پوش تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: زمانی که با فاطمه محمدخانی صحبت کردم از این مربی آرامش دریافت کردم، کادر فنی آرام است و تیم حال خوبی دارد که برای من جالب است. مبلغ قراردادها در هندبال پایین است و در تیم بانوان اگر بازیکن ملی پوش نباشد هزینه‌ای دریافت نمی‌کند که اگر بگیرد هم خیلی کم است.
وی در رابطه با شرایط تیم هندبال بانوان سپاهان، اظهار داشت: شرایط و امکانات تیم خوب است، اما زمان نیاز داریم تا به هماهنگی بیشتر برسیم. در روز دو جلسه تمرین با توپ و در هفته سه جلسه تمرین بدنسازی داریم. سپاهان باشگاه بزرگی است. با وجود اینکه از قهرمان فصل پیش پیشنهاد داشتم تصمیم گرفتم حضور در این تیم را تجربه کنم.
شقایق باپیری با بیان اینکه شناخت کاملی از سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان نداشتم، تصریح کرد: زمانی که با فاطمه محمدخانی صحبت کردم از این مربی آرامش دریافت کردم، کادر فنی آرام است و تیم حال خوبی دارد که برای من جالب است.
ملی پوش تیم هندبال بانوان سپاهان در خصوص امضای قرارداد با سپاهان، خاطر نشان کرد: چندسال با مربی خودم کار می‌کردم که برای پیوستن به سپاهان در دوراهی مانده بودم، این موضوع من را تحت فشار گذاشت که در آخر به دلایل شخصی به سپاهان پیوستم.
وی ادامه داد: مبلغ قرار دادها در هندبال پایین است و در تیم بانوان اگر بازیکن ملی پوش نباشد، پولی دریافت نمی‌کند که اگر بگیرد هم خیلی کم است.
شقایق باپیری با اشاره به اینکه تیم خوب بسته شده و می‌خواهیم جزء سه تیم برتر باشیم، گفت: لیگ امسال متمرکز است، اگر شیوع کرونا شدت بگیرد و بین مسابقات وقفه بیفتد مانند لیگ برتر فوتسال سال گذشته مشخص نیست مسابقات چه زمانی تمام می‌شود که امیدواریم تیم‌ها مسائل بهداشتی را رعایت کنند. فدراسیون اعلام کرده اگر چهل در صد از اعضای یک تیم بیماری کرونا داشته باشند مسابقات آنها لغو خواهد شد.
ملی پوش تیم هندبال بانوان سپاهان در رابطه با وضعیت این تیم در پایان اظهار داشت: تا قبل از شیوع کرونا قرار بود برای مسابقات انتخابی اردو برگزار شود که با شیوع ویروس کرونا لغو شد. افرادی جدید در فدراسیون روی کار آمدند که اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
شقایق باپیری: مبلغ قراردادها در هندبال پایین است
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان