» » صحبت های کورش غفاری مدیرعامل باشگاه پرواز هوانیروز اصفهان

صحبت های کورش غفاری مدیرعامل باشگاه پرواز هوانیروز اصفهان

در تاریخ : 22.11.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1065
صحبت های کورش غفاری مدیرعامل باشگاه پرواز هوانیروز اصفهان کورش غفاری مدیرعامل باشگاه پرواز هوانیروز اصفهان پیرامون حضور شایسته تیم هندبال این باشگاه توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، کورش غفاری مدیرعامل باشگاه پرواز هوانیروز اصفهان پیرامون حضور شایسته تیم هندبال این باشگاه توضیحاتی را ارائه داد که در ذیل می خوانیم:
لیگ برتر هندبال کشور برای تیم پرواز هوانیروز به عنوان تیم دوازدهم لیگ در سال ۱۳۹۹ به پایان رسید اما بر خود لازم می دانم نکاتی را خدمت همه پیشکسوتان و بزرگواران هندبال کشور عرض کنم، تیم پرواز به عنوان جوان ترین تیم این مسابقات در لیگ کشور حضور پیدا کرد که چند نوجوان و جوان مستعد را به هندبال کشور معرفی کرد که در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید. البته زحمات مربیان اولیه آنها فراموش نمی‌شود، تیم پرواز هوانیروز به جرات کم هزینه ترین تیم لیگ کشور بود که تا آخرین روز مسابقات خود را حفظ کرد. در تیم پرواز هوانیروز ۱۴ بازیکن سرباز حضور داشتند که به لطف خداوند توانستیم آنها را در هندبال حفظ نمائیم که این موضوع در هیچ تیم نظامی دیگری در لیگ اتفاق نیفتاده، مربیان ارزنده این تیم خصوصا آقای عرشی و رضا جعفر نیا با این بضاعت تا لحظه آخر برای این جوانان بدون هیچ چشم داشتی زحمت کشیدن و اگر هندبال روی خوش خود را به این تیم هم نشان میداد شاید جایگاه بهتری داشتند.
تشکر ویژه باید داشته باشیم ازعزیزی که خواسته اند نامی از ایشان برده نشود و سال گذشته با حمایت مالی وی باعث شد تیم پرواز حفظ شود، قدردانی از ریاست محترم فدراسیون، نایب رئیس، دبیر و دیگر اهالی فدراسیون که کمال همکاری را با این تیم داشتند. همچنین هیات هندبال استان اصفهان در راس آن آقای افتخاری، چون نگاه به این تیم استانی نبود و ما آن را خانه همه نوجوانان جوانان و سربازان کشور میدانیم. همچنین سپاس فراوان از فرماندهان هوانیروز همیشه قهرمان که در کنار ماموریت های زیاد نظامی، پروازی و اورژانس هوایی کشور که تا لحظه آخر در کنار این تیم ماندند. در پایان تشکر از همه و همچنین بازیکنان جوان این تیم.
تیم پرواز سال آینده نیز در هر کجا باشد حمایت شدید خود را از نوجوانان و جوانان باشگاهی و ملی کشور خصوصا هندبالیست هایی که به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند اعلام داشته و آماده پذیرش این عزیزان می‌باشد و حمایت همه شما بزرگواران را طلب مینماید.
به امید اعتلای هندبال کشور
صحبت های کورش غفاری مدیرعامل باشگاه پرواز هوانیروز اصفهان
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان