» » سرمربی تیم ملی هندبال ایران: شناخت نسبی از ایران دارم/ اصفهان مهدهندبال ایران است

سرمربی تیم ملی هندبال ایران: شناخت نسبی از ایران دارم/ اصفهان مهدهندبال ایران است

در تاریخ : 20.01.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 587
 سرمربی تیم ملی هندبال ایران: شناخت نسبی از ایران دارم/ اصفهان مهدهندبال ایران است سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت:از این باخبرم که اصفهان مهدهندبال ایران است. امیدوارم این استان به همین شکل ادامه دهد و در این رشته شاخص باشد.
وسلین وویویچ سرمربی تازه وارد تیم ملی کشورمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شناخت نسبی از تیم ایران داشتم. حتی در فضای مجازی لژیونرهای ایرانی را رصد کردم و در خصوص لیگ ایران اطلاعاتی را بدست آوردم. درحال حاضر می‌توانم ادعا کنم شناخت خوبی از هندبال ایران دارم اما قطعاً با شروع تمرینات تیم ملی این اطلاعات بیشتر می‌شود.

وی در خصوص حضور در اصفهان ادامه داد: ضرب المثلی در کشورمان داریم که آدم‌های باهوش همه چیز را یادداشت می‌کنند. می دانم اصفهان سه تیم فعال در لیگ برتر دارد و شنیده ام تیم چهارمی هم قرار است به لیگ برتر اضافه شود. از این هم باخبرم که اصفهان مهد هندبال ایران است. امیدوارم این استان به همین شکل ادامه دهد و در این رشته شاخص باشد.

سرمربی هندبال کشورمان تصریح کرد: از لحظه‌ای که وارد ایران شده ام این را فهمیده ام که مردم ایران مردمان مهربانی هستند. امیدوارم بتوانیم تمرینات را زود شروع کنیم و ارتباط خوبی با هندبال دوستان ایرانی داشته باشیم.

وی در خصوص زیرساخت‌های هندبال ایران گفت: اگر بخواهم مثالی بزنم دو سالنی است که در اصفهان نظاره کردیم و این دو از هر لحاظ در بهترین شرایط است.

منبع: خبرگزاری ایمنا

 سرمربی تیم ملی هندبال ایران: شناخت نسبی از ایران دارم/ اصفهان مهدهندبال ایران است
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان