» » تقدیر از دومین بازیکن جوان جهان

تقدیر از دومین بازیکن جوان جهان

در تاریخ : 10.11.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 576
تقدیر از دومین بازیکن جوان جهانبازیکن پست بغل راست تیم‌ ملی ایران جزو جوانترین بازیکنان مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان قرار داشت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در حاشیه برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور به میزبانی اصفهان، با حضور حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان و دیگر بزرگان هندبال اصفهان و ایران از صابر حیدری ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی هندبال ایران تجلیل شد.
صابر حیدری ۱۸ ساله دومین بازیکن جوان مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان بود. حیدری بازیکن پست بغل راست تیم‌ ملی هندبال ایران است که در این‌ مسابقات ۷ گل به ثمر رساند.
این بازیکن جوان اصفهانی در قهرمانی آسیا نوجوانان و جوانان هم شرکت کرده و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته بود. او جایزه بهترین بازیکن بغل راست قهرمانی آسیا نوجوانان را کسب کرد و جزو هفت بازیکن برتر آسیا در این رده انتخاب شده بود.
حیدری با وجود سن کم خیلی زود وارد لیگ برتر شد و در کنار بازیکنان با تجربه دست به توپ شد. او حضور در لیگ برتر را با تیم فولاد مبارکه سپاهان شروع کرد و در این فصل نیز با این تیم به میدان می‌رود. حیدری با عملکرد خوبش در لیگ و با توجه به دست چپ بودنش توانست توجه وسلین وویوویچ را هم جلب کند و وارد تیم ملی بزرگسالان شود.
در آخرین روزهای قبل از اعزام به لهستان او با هدف کسب تجربه و دیدن سطح مسابقات جهانی در ترکیب وسلین جای گرفت اما با پشتکار و استعدادش گویی ره ۱۰۰ ساله را یک شبه پیمود و در جریان مسابقات جهانی مقابل حریفان بزرگ به میدان رفت و خوش درخشید.
صابر هر چند در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان مقابل تیم‌های شیلی، اسپانیا و مونته‌نگرو به میدان نرفت اما در مرحله اصلی این مسابقات مقابل فرانسه، اسلوونی و لهستان بازی کرد و عملکرد خوبی هم از خود برجای گذاشت. او در این‌ مسابقات ۳ پرتاب هفت متر انجام داد که هر سه آنها وارد دروازه حریف شد.
تقدیر از دومین بازیکن جوان جهان
تقدیر از دومین بازیکن جوان جهان
تقدیر از دومین بازیکن جوان جهان

بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان