» » افتخاری: اصفهان شایسته‌ترین میزبانی‌ها را داشته است/امیدواریم نمایش خوبی در مسابقات آسیایی داشته باشیم

افتخاری: اصفهان شایسته‌ترین میزبانی‌ها را داشته است/امیدواریم نمایش خوبی در مسابقات آسیایی داشته باشیم

در تاریخ : 19.01.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 300
افتخاری: اصفهان شایسته‌ترین میزبانی‌ها را داشته است/امیدواریم نمایش خوبی در مسابقات آسیایی داشته باشیمرئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: سپاهان میزبان جام باشگاههای آسیا است که در تعامل با فدراسیون است، همه باید در فکر حمایت و همکاری با این باشگاه باشند چرا که افتخاری است برای کشورمان. فدراسیون نیز در فکر استفاده از تمامی منابع است.
به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان اصفهان، نشست خبری رئیس و اعضای هیئت هندبال استان اصفهان با حضور سیدحسن افتخاری رئیس، اعظم قینانی نائب رئیس، منصور برقی مسئول کمیته مسابقات هیئت هندبال استان اصفهان و اصحاب رسانه برگزار شد.

حسن افتخاری رئیس هیئت هندبال استان اصفهان در این نشست اظهار داشت: فروردین‌ماه سال گذشته مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان همزمان با ماه مبارک رمضان را داشتیم که به موقع بود زیرا استعدادهای برتر را شناسایی و برای رقابت‌های استعدادهای برتر اعزام کردیم؛  در همین ماه میزبان مرحله پایانی لیگ برتر هندبال شدیم و مسابقات به خاطر شیوع کرونا با همکاری باشگاه سپاهان به مدت ۱۰ روز و با شرکت ۱۲ تیم در اصفهان برگزار شد و تا مرحله پلی‌آف میزبان بودیم.

وی افزود: در اردیبهشت ماه همچون روال سال‌های قبل مسابقات نکوداشت اصفهان را داشتیم  که مصادف با انتخابی تیم های ملی بود و مربی  برزیلی تیم ملی کشورمان بازیکنان خود را در جریان این مسابقات با توجه به سطح کمی و کیفی بسیار بالایی که داشت، انتخاب کرد و در ادامه آن یک دوره کلاس مربیگری بسیار خوب در اصفهان داشتیم و همچنین  اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان هندبال ساحلی که  در اصفهان برگزار شد.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان اضافه کرد: در خردادماه تمرینات تیم های نوجوانان و نونهالان اعزامی به مسابقات هشتگانه کشور را داشتیم که با توجه به محوریت در منطقه پنجم میزبانی این مسابقات را نیز داشتیم که علاوه بر کیفیت بسیار خوب برگزاری مسابقات تیم های اصفهان توانستند نتایج بسیار خوبی کسب کنند.

وی با اشاره به شروع تمرینات تیم های لیگ برتری نماینده اصفهان از مردادماه، خاطرنشان کرد: چهار تیم نماینده اصفهان در فصلی که هنوز به پایان نرسیده است، داشتیم و اگر ذوب آهن انصراف نمی داد شاهد پنج نماینده در لیگ برتر بودیم. البته ذوب آهن در رده های پایه خود را نگه داشته است و در مسابقات کشوری هم نتایج خوبی گرفته و امیدواریم در فصل جدید دوباره تیمداری کند؛ چرا که ذوب آهن طی سه دهه از سال ۷۱ در هندبال تیمداری کرده و همواره یکی از تیم های مدعی لیگ بوده است.

افتخاری ادامه داد: تیم های سپاهان ، سپاهان نوین از سال قبل نماینده اصفهان بودند و تیم های گیتی پسند و پرواز از دسته یک وارد لیگ برترشدند و خوشبختانه با جوان گرایی بسیار خوبی که در تیم های اصفهانی شده آینده هندبال اصفهان نوید بخش روزهای خوب است و تیم های اصفهانی جایگاه بسیار خوبی را نیز در جدول دارند سپاهان در صدر قرار دارد و دو تیم دیگر یعنی سپاهان نوین و گیتی پسند نیز در نیمه بالای جدول هستند.

وی در خصوص بانوان نیز گفت: در بخش بانوان نیز تیم سپاهان با قهرمانی در لیگ ایران به مسابقات جام باشگاههای آسیا اعزام شد و توانست در رده پنجم قرار گیرد.

وی برگزاری مسابقات استعدادهای برتر دو بخش دختران و پسران را یکی از رویدادهای مهم رده های پایه در خواند و افزود: در مهر ماه این مسابقات در دو بخش دختران و پسران با حضور ۳۲ تیم که کار بسیار سختی بود، طی دو هفته در اصفهان و مبارکه برگزار شد، در بخش پسران اصفهان مقام دوم و دختران نیز به قهرمانی رسیدند که این نشان از توانمندی و پتانسیل خوب هندبال اصفهان است.

وی افزود: در هندبال ساحلی اصفهان در مسابقات کشوری به مقام سوم رسید و در ادامه نمایندگان بسیار شایسته و زیادی را در تیم ملی داشتیم.

وی تصریح کرد: در بحث داوری دو کوبل آقایان و بانوان در مسابقات آسیایی شرکت داشتند، کوبل برادران قیصری در مسابقات جهانی نیز قضاوت کردند و مجدد به مسابقات جهانی دعوت شدند.

افتخاری با اشاره به میزبانی اصفهان در مسابقات جوانان باشگاه‌های کشور، گفت: خوشبختانه گیتی‌پسند در  رده های پایه همانند دیگر باشگاهها سرمایه گذاری خوبی در رده های پایه کرده است و در مسابقات جوانان به مقام قهرمانی رسید، همچنین مسابقات نوجوانان باشگاه‌های کشور در هر دو بخش پسران و دختران بود که تیم فولاد مبارکه سپاهان در هر دو بخش آقایان و بانوان قهرمان شد و مجدد گیتی پسند  در مسابقات آکادمی ها نایب قهرمان شد.

وی افزود: سپاهان میزبان جام باشگاههای آسیا است که در تعامل با فدراسیون است، همه باید در فکر حمایت و همکاری با این باشگاه باشند چرا که افتخاری است برای کشورمان. فدراسیون نیز در فکر استفاده از تمامی منابع است. البته اصفهان در دهه ۸۰ میزبان مسابقات باشگاههای آسیا بود و یک دوره هم جام ملتهای آسیا را میزبان بودیم، امیدوارم نمایش خوبی از هندبال در مسابقات آسیایی داشته باشیم.

وی در خصوص بازدید بازرسان از سالن ۲۵ آبان اظهارداشت: اصفهان و سپاهان همیشه شایسته ترین میزبانی ها را در مسابقات داشته است.

افتخاری در خصوص وضعیت سالن شهید سجادی و نیاز به بازسازی آن خاطرنشان کرد: اگر چند دلیل در قوام و افتخارات هندبال اصفهان در نظر بگیرید یکی از علل مهم وتاثیرگذار آن وجود سالن سجادی بوده است که سالها مرکز رشد و تربیت هندبال در اصفهان بوده است، سالن سجادی پایگاه هندبال اصفهان، کشور و حتی جهانی است که توانسته ملی پوشان زیادی را در خود داشته باشد. بازسازی و آماده سازی سالن هندبال هزینه بسیار زیادی را می طلبد و حداقل هزینه ۳ میلیاردی برای افزایش سکوی تماشاگران، سیستم تهویه که حرف اول را می زند و سایر الزامات دارد.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان