» » قینانی: مهم ترین اتفاق سال ۱۴۰۱ حضور یک مربی خارجی در اصفهان بود

قینانی: مهم ترین اتفاق سال ۱۴۰۱ حضور یک مربی خارجی در اصفهان بود

در تاریخ : 19.01.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 314
قینانی: مهم ترین اتفاق سال ۱۴۰۱ حضور یک مربی خارجی در اصفهان بودنایب رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: مهم ترین اتفاق در سال گذشته حضور یک مربی خارجی در اصفهان بود که در ابتدا در تیم ملی بودند و بعد به سپاهان پیوستند که بزرگترین دستاورد هندبال بود.
به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان اصفهان اعظم قینانی نایب رئیس بانوان هیئت هندبال استان اصفهان، در نشست خبری هیئت با رسانه ها با تقدیر از حمایت رسانه های اصفهان از هندبال در انعکاس نتایج و رویدادهای هندبال بانوان، اظهارداشت: خوشبختانه  هر آنچه در بخش آقایان در اصفهان رخ می دهد در بانوان نیز انجام می دهد چرا که هیچ تفاوتی قائل نیستیم و کاملا نگاه یکسان و برابری داریم.

وی افزود: در بانوان مسابقات بانوی قدسیان ویژه ایام ماه رمضان را داشتیم که امسال رده سنی آن کمتر شده و کار بسیار شایسته ای است که آینده هندبال استان کمک می کند، همچنین مسابقات نکوداشت اصفهان در هندبال ساحلی که از دل همین مسابقات نفراتی در تیم های ملی حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به حضور مونتسرات در تیم ملی هندبال و در ادامه پیوستن به سپاهان گفت: مهم ترین اتفاق در سال گذشته حضور یک مربی خارجی در اصفهان بود که در ابتدا در تیم ملی بودند و بعد به سپاهان پیوستند که بزرگترین دستاورد هندبال بود، ایشان در زمان خود یکی از بهترین بازیکنان جهان بودند و حدود ۹ ماهی است در کنار تیم هندبال سپاهان فعال هستند و در کنار آن کلاسهای آموزشی زیادی با حضور ایشان داشتیم.

وی افزود: تیم هندبال سپاهان بعد از سالها قهرمانی لیگ را به دست آورد و به مسابقات باشگاههای آسیا اعزام شد و در رده پنجم قرار گرفت.

قینانی که در کادر فنی سپاهان نیز حضور دارد، با اشاره به ظرفیت خوب دختران هندبالی اصفهان گفت: حدیث نوروزی بهترین بازیکن گوش چپ آسیا شد که این فرصتی است برای بانوان، در کنار آن نمایندگان شایسته ای در تیم های ملی جوانان که به قهرمانی رسیدند و همچنین نوجوانان که نائب قهرمان شدند، داشتیم، در مسابقات هندبال خیابانی که دریزد برگزار شد و تیم ریف سوم شد.

وی ظرفیت خوب شهرستانها را یکی از علل حضور موفق تیم های اصفهانی در مسابقات کشوری خواند و اضافه کرد: خمینی شهر، لنجان، شاهین شهر و برخوار  شهرستانهایی است که مربیان ما بسیار خوبی در این شهرستانها داریم که عملکرد بسیار خوبی در رده های پایه داشتند و این نشان می دهد که در شهرستانها بیشتر از مرکز استان فعالیت کردیم.

وی با ابراز امیدواری در خصوص بازگشت ذوب آهن به تیمداری در فصل آینده مسابقات گفت: انصراف ذوب آهن از لیگ موجب شد که تعداد زیادی از بازیکنان ما از اصفهان خارج شوند و در تیم های دیگر بازی کنند،امیدواریم با بازگشت ذوب آهن بتوانیم بازیکنانی که از هندبال اصفهان دور شدند را به اصفهان برگردانیم.

قینانی با اشاره به شروع مسابقات هندبال ماه رمضان افزود: امسال کار بسیار خوبی که انجام شده مسابقات ماه رمضان در رده خردسالان است، البته تیم های رده خردسالان را فعال کردیم و حتی یک دوره مسابقات را نیز برگزار کردیم و تیم های بسیاری خوبی داریم که مسابقات خوبی را برای آنها برگزار کردیم که می تواند تیم های رده های پایه ما را نیز تقویت کند.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان