» » امیدوارم شرایط مطلوبی را برای شرکت کنندگان در المپیاد فراهم کنیم

نایب رئیس هیات هندبال استان اصفهان

امیدوارم شرایط مطلوبی را برای شرکت کنندگان در المپیاد فراهم کنیم

در تاریخ : 17.06.02
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 293
امیدوارم شرایط مطلوبی را برای شرکت کنندگان در المپیاد فراهم کنیممسابقات هندبال چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بخش دختران به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اعظم قینانی نایب رئیس هیات هندبال استان اصفهان با بیان گفت: چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بخش هندبال دختران از روز یکشنبه 19 الی روز پنجشنبه 24 شهریورماه 1402 با حضور 22 تیم از سراسر کشور انجام می‌شود.
وی ادامه داد: روز نخست مسابقات هندبال المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در یک سالن برگزار می‌شود و از روز دوم رقابت‌ها در 2 سالن بصورت همزمان انجام خواهد شد، روز چهارم و پنجم با توجه به برگزاری مرحله حذفی، رده بندی و فینال؛ مسابقات در یک سالن ادامه می‌یابد.
اعظم قینانی با بیان اینکه سعی بر این داشتیم همه امکاناتی که نیاز شرکت کنندگان و عوامل برگزاری است مورد بررسی قرار گیرد، افزود: جلسات متعددی برگزار و همه برنامه‌ها بسته شده است، امیدوارم اتفاقات خوبی برای هندبال دختران رخ دهد و شرایط مطلوبی برای همه شرکت‌کنندگان ایجاد و میزبانی بسیار خوبی را رقم بزنیم.
نایب رئیس هیات هندبال استان در پاسخ به اینکه آیا دختران اصفهان مجددا قهرمانی را برای چهارمین بار تکرار خواهند کرد، گفت: با توجه به اپیدمی کرونا و شرایطی که پیش آمد ممکن است تغییراتی در روند رشد و توسعه بازیکنان ایجاد شود، خوشبختانه در 3 دوره قبلی المپیاد، دختران اصفهان با اقتدار بر سکوی نخست تکیه زدند، امیدوارم امسال هم این نتایج تکرار و چهارمین قهرمانی را کسب نمائیم.
وی برگزاری المپیاد استعدادهای برتر را برای توسعه ورزش در سطح کشور بسیار مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال 1397 به میزبانی استان فارس تیم هندبال اصفهان قهرمان شد و از آن تیم 8 بازیکن در رده سنی 11/10/1384 در اردوی تیم ملی جوانان دختر ایران حضور دارند.
اعظم قینانی در پایان گفت: از مجموعه بزرگی که المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را برگزار می‌کنند کمال سپاس را دارم که بستری را برای ورزشکاران مستعد به ویژه هندبال دختران فراهم کرده‌اند تا آنها خود را به ورزش کشور معرفی کنند.
امیدوارم شرایط مطلوبی را برای شرکت کنندگان در المپیاد فراهم کنیم
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان