» » ایستگاه دهم لیگ برتر هندبال ایران با چاشنی دو دربی اصفهان

ایستگاه دهم لیگ برتر هندبال ایران با چاشنی دو دربی اصفهان

در تاریخ : 24.11.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 187
ایستگاه دهم لیگ برتر هندبال ایران با چاشنی دو دربی اصفهاندر هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان ایران، دو دربی اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته دهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه 25 بهمن‌ماه 1402 با برگزاری 6 دیدار آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی دو تیم گیتی‌پسند و فولاد مبارکه سپاهان در دربی اصفهان به مصاف هم می‌روند.
گیتی پسند که در هفته نهم مقابل نیروی زمینی شهید شاملی متحمل نخستین شکست فصل خود شد و رده دوم را به حریفش داد، در دربی شهر اصفهان میزبان فولاد سپاهانی است که با کسب ششمین برد خود، جمع امتیازتش را به 15 رسانده و قصد دارد به روند خوب خود ادامه دهد.
در دومین دربی شهر اصفهان، پرواز هوانیروز با سپاهان نوین بازی می‌کند. نوین در یک بازی غافلگیرانه موفق شد پیکان سبزوار را از پیش رو بردارد تا دومین پیروزی فصل خود را کسب کند.
صنعت مس کرمان صدرنشین نیز به دهدشت می‌رود تا با شاگردان جوان مجید پارسایی رو در رو شود. فرازبام خائیز دهدشت هم‌اکنون با 2 امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و مسابقات جوانان در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.
در دیگر دیدار هفته دهم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که با پیروزی برابر گیتی‌پسند به رده دوم صعود کرد، مهمان پیکان سبزواری است که مقابل سپاهان نوین تن به شکست داد تا با 5 باخت و 8 امتیاز به رده هشتم سقوط کند.
همچنین مصاف پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زغال سنگ طبس و آلومینیوم اراک با نفت و گاز گچساران از دیگر رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر است.
ایستگاه دهم لیگ برتر هندبال ایران با چاشنی دو دربی اصفهان
برنامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان به این شرح است:
ساعت 16:00:
پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد – زغال سنگ طبس
پرواز هوانیروز – فولاد سپاهان نوین (سالن شهید سجادی اصفهان)
فرازبام خائیز دهدشت – صنعت مس کرمان
پیکان خراسان – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
ساعت 18:30:
گیتی پسند – فولاد مبارکه سپاهان(سالن شهید سجادی اصفهان)
آلومینیوم اراک – نفت و گاز گچساران

صنعت مس کرمان با ۲۰ امتیاز صدرنشین است، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۱۸ امتیاز رده دوم جدول جای دارد و گیتی پسند با ۱۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.
فولاد مبارکه سپاهان با ۱۵، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد و نفت و گاز گچساران با ۱۲، زغال‌سنگ طبس با ۱۱، پیکان خراسان با ۸، آلومینیوم اراک با ۵، پرواز هوانیروز و سپاهان نوین با ۴ و فرازبام خائیز دهدشت با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.
ایستگاه دهم لیگ برتر هندبال ایران با چاشنی دو دربی اصفهان
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان