» » » نوروزی: هدف من برای آینده ورزشی لژیونر شدن است

نوروزی: هدف من برای آینده ورزشی لژیونر شدن است

در تاریخ : 26.06.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 589
نوروزی: هدف من برای آینده ورزشی لژیونر شدن استملی‌پوش تیم هندبال سپاهان گفت: با توجه به شناختی که از خود دارم به جایگاه فعلی قانع نیستم، هدف من برای آینده ورزشی لژیونر شدن است، تمام تلاشم را خواهم کرد تا به این هدف دست پیدا کنم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، حدیثه نوروزی ملی‌پوش اصفهانی تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌و‌گویی در رابطه با حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی اظهار داشت: با توجه به زمان کمی که وجود داشت، فقط دو اردو برای آمادگی تیم برگزار شد و تعداد جلسات تمرینی هم کم بود؛ حضور در این مسابقات به طور کلی یک تجربه‌ خیلی خوب بود.

وی افزود: در این رقابت‌ها همه چیز متفاوت‌تر از دیگر بازی های ملی بود؛ سطح بازی‌های کشورهای اسلامی نسبتا بالا بود و ما با تیم های کامرون و آذربایجان هم‌گروه بودیم که هردو از نظر فیزیکی و کیفیت فنی نسبت به ما برتری داشتند و نتوانستیم از گروه خود صعود کنیم.

نوروزی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در در تیم‌های ملی هندبال خاطرنشان کرد: طی چند ماه اخیر با زحمات فدراسیون و شخص پاکدل، در تمام رده‌های سنی در بخش‌های ساحلی و سالنی چند سهمیه جهانی کسب شده است و اگر همین روند رشد هندبال ادامه پیدا کند، قطعا در آینده شاهد موفقیت های چشمگیر خواهیم بود.

بازیکن تیم‌ملی هندبال کشورمان با اشاره به حضور تیم‌ملی در مسابقات جهانی و قهرمانی سپاهان در لیگ برتر، گفت: تیم‌ملی برای اولین بار در جام‌جهانی حضور داشت؛ شکل و نوع هندبال تیم‌هایی مانند رومانی و نروژ که در این رقابت‌ها حضور داشتند، کاملا با سطح تیم‌های آسیا تفاوت داشت، حضور در این مسابقات تجربه فوق‌العاده‌ای بود که باعث می‌شود جوانان ما در آینده نتایج بهتری کسب کنند.

وی تصریح کرد: باشگاه سپاهان نیز فصل قبل تعدادی از بازیکنان باتجربه و طراز اول کشور را جذب کرده بود؛ تجربه آن‌ها و قرار گرفتنشان در کنار جوانان اصفهانی باعث شد که پیشرفت زیادی داشته‌باشیم و با توجه به کادر خوب و شرایط حرفه‌ای باشگاه که برای ما فضایی آرام و به دور از حاشیه را فراهم کرده بود، مقام قهرمانی لیگ و سهمیه جام باشگاه‌‌های آسیا را کسب کردیم.

نوروزی در مورد تمدید قراردادش با سپاهان گفت: امسال هم افتخار‌ این را‌ دارم که در خدمت باشگاه بزرگ و حرفه‌ای سپاهان باشم؛ مثل همیشه با تمام وجود برای تیم بازی خواهم کرد، امیدوارم با وجود کادر توانمند و تلاش بچه‌ها در جام باشگاه‌های آسیا نتیجه مطلوب را کسب کنیم، همچنین لیگ داخلی را هم با هدف قهرمانی استارت خواهیم زد.

بازیکن سپاهان در مورد کار با مونتسرات پوچه‌دیاز گفت: حضور مربی توانمند و باتجربه خارجی بسیار موثر بوده و تمام تمرینات به صورت حرفه‌ای و منظم زیر نظر ایشان برنامه‌ریزی شده‌است؛ همه چیز با آرامش و دقیق به جلو می‌رود، قطعا با حضور او و خانم قینانی و تک تک اعضای تیم نتایج خوبی را به دست خواهیم آورد.

وی در پایان در خصوص اهداف ورزشی خود نیز گفت: خدا را شکر می‌کنم که با دعا خیر پدر‌ ‌و مادرم و تلاش خودم توانستم به جایگاه فعلی دست پیدا کنم، با توجه به شناختی که از خود دارم به این جایگاه قانع نیستم، هدف من برای آینده ورزشی لژیونر شدن است، تمام تلاشم را خواهم کرد تا به این هدف دست پیدا کنم.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان