» » محسن طاهری: اجاره اماکن ورزشی به زیرساخت ورزش ضربه می‌زند

محسن طاهری: اجاره اماکن ورزشی به زیرساخت ورزش ضربه می‌زند

در تاریخ : 27.07.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1549
محسن طاهری: اجاره اماکن ورزشی به زیرساخت ورزش ضربه می‌زنداجاره دادن سالن‌های ورزشی کار اشتباهی است و زیرساخت‌های ورزشی از این طریق از بین می‌رود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان روز گذشته در جلسه گردهمایی سالیانه هیأت هندبال استان اصفهان اظهار داشت: مدیران کارخانجات صنعتی بیشتر از اهالی ورزش علاقه‌مند به حوزه ورزش هستند و بودجه ورزشی فولاد مبارکه یا ذوب‌آهن بیشتر از بودجه اداره‌کل ورزش جوانان استان اصفهان است.
وی افزود: اجاره دادن سالن‌های ورزشی کار اشتباهی است و زیرساخت‌های ورزشی از این طریق از بین می‌رود؛ از ریاست فدراسیون هندبال می‌خواهیم که مشکلات قانونی این موضوع حل شود، همه رشته‌ها در این بخش مشکل دارند و اگر اداره ورزش و جوانان به داد آن‌ها نرسد، یکی یکی از بین خواهند رفت.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان عنوان کرد: به عنوان باشگاهی که در کنار هیأت هندبال هستیم، بسیار ناچیز می‌توانیم کمک کنیم اما دوستانی که متولی ورزش هستند باید کمک بیشتری به این هیأت و در کل هیأت‌های ورزشی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به دنبال این هستند که تیم‌های خود را کم‌سن کنند و تیم‌های خود را کاهش داده‌اند؛ اگر به این سمت برویم، ورزش‌های کمتری را باشگاه‌های ما پوشش خواهند داد.
طاهری در پایان ابراز کرد: استان اصفهان در یک دهه گذشته بیشترین و مهم‌ترین ورزشکاران را در سطح کشور داشت اما اکنون رو به کاهش هستیم و در بسیاری از رشته‌ها وضعیت ورزشکاران اصفهانی همانند گذشته نیست که باید فکری برای آن شود.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان