» » هندبالیست سپاهان: گروه دوم لیگ برتر هندبال قوی‌تر از گروه یک است

هندبالیست سپاهان: گروه دوم لیگ برتر هندبال قوی‌تر از گروه یک است

در تاریخ : 04.07.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 922
هندبالیست سپاهان: گروه دوم لیگ برتر هندبال قوی‌تر از گروه یک استکامیار طاهری گفت: تیمی که بخواهد قهرمان لیگ برتر هندبال شود باید در تمامی بازی‌ها پیروز شود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، کامیار طاهری هندبالیست تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این تیم اظهار داشت: بازیکنان سال گذشته که بدنه اصلی تیم هستند، حفظ شده اند و در پست‌هایی که مشکل داشتیم بازیکن جذب نمودیم، در کل امسال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روی تیم هندبال سرمایه گذاری خوبی انجام داده است.
وی با اشاره به قراردادی دوساله خود، گفت: فولاد مبارکه سپاهان حرفه‌ای ترین باشگاهی است که در ایران وجود دارد، زیرا باشگاه داری می‌کند و مانند باشگاه های در یک تیم فوتبال خلاصه نمی‌شود، امکانات و زیر ساخت‌هایی که دارد باعث شده بازیکنان سمت حواشی نروند.
کامیار طاهری پیرامون گروه بندی لیگ برتر هندبال کشور خاطر نشان کرد: گروه دوم که در آن قرار داریم قوی‌تر از گروه یک است، اما تیمی که بخواهد قهرمان شود باید تمامی بازی‌ها را پیروز شود، مسابقه اول ما با طبس است که بازیکنان خوبی جذب کرده، امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم و به سمت قهرمانی گام برداریم.
هندبالیست تیم فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به ویروس کرونا گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مسابقات بهتر از برگزار نشدن آن است، اگر ورزش برگزار نشود، دیگر شغل‌ها هم نباید کار کنند زیرا ورزشکاران از راه فعالیت ورزشی امرار معاش می‌کنند.
وی حضور دوباره محمدرضا ساکت در راس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را خوش یمن دانست و افزود: خوشحالم که این مدیرعامل به سپاهان بازگشته است زیرا می‌تواند به رشد و پیشرفت آن کمک کند، امیدوارم این باشگاه به جایگاه واقعی خود در فوتبال و دیگر رشته‌ها برسد.
طاهری در پایان در خصوص پیش بینی لیگ امسال تاکید کرد: امکان دارد یک تیم خیلی قوی باشد و با تمام شایستگی که دارد بازی خود را وا گذار کند، امیدواری زیادی به صعود داریم و سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان قهرمانی را دست آوریم.
هندبالیست سپاهان: گروه دوم لیگ برتر هندبال قوی‌تر از گروه یک است
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان