» » قاسمی: نمایش‌های سپاهان رقبا را حیرت‌زده خواهد کرد

قاسمی: نمایش‌های سپاهان رقبا را حیرت‌زده خواهد کرد

در تاریخ : 09.07.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 354
قاسمی: نمایش‌های سپاهان رقبا را حیرت‌زده خواهد کردبازیکن هندبال سپاهان گفت: مطمئن باشید سپاهان در لیگ با بازی‌هایی که به نمایش خواهد گذاشت، رقبای خود را حیرت‌زده خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، الناز قاسمی، ملی‌پوش هندبال کشورمان که پس از یک فصل دوری، دوباره پیراهن طلایی را بر تن خواهد کرد در گفت‌و‌گویی درباره بازگشت به سپاهان اظهار داشت: سال گذشته از یک تیم ترکیه‌ای پیشنهاد داشتم و به همین دلیل از سپاهان جدا شدم، امسال علی‌رغم این که از ۳،۴ تیم داخلی پیشنهاد دریافت کردم، دوست داشتم مدتی استراحت کنم و از میادین به دور باشم اما با توجه به پیشنهاد سرمربی تیم خانم مونتسرات پوچه‌دیاز و این موضوع که سابقه همکاری با ایشان در تیم‌ملی را داشتم، با سپاهان به توافق رسیدم.

وی در رابطه با آمادگی سپاهانی‌ها گفت: حدود یک هفته است که به تیم اضافه شدم، بازیکنان تیم از نظر بدنی آمادگی بسیار خوبی داشتند و مشخص بود که سرمربی و بدنساز تیم توجه ویژه‌ای به آمادگی بدنی بازیکنان داشتند.

قاسمی افزود: از نظر فنی و تاکتیکی حضور مونسترات پوچه‌دیاز باعث شده است که بازیکنان ما مفاهیم جدیدی را یاد بگیرند و به خوبی در تمرینات به کار می‌برند؛ مطمئن باشید سپاهان در لیگ با بازی‌هایی که به نمایش خواهد گذاشت، رقبای خود را حیرت‌زده خواهد کرد.

بازیکن سپاهان سطح رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را بسیار بالا پیشبینی کرد و گفت: حساب کره‌جنوبی را باید از سطح آسیا جدا دانست و این کشور در سطح جهانی رقابت می‌کند؛ نمایندگان کویت و قزاقستان از بازیکنان خارجی بهره خواهند برد، قزاقستان از بازیکنان روسی استفاده می‌کند که بسیار با کیفیت هستند.

وی در پایان گفت: باید بازی‌های حساب‌شده و منطقی را به نمایش بگذاریم؛ هندبال یکی از رشته‌هایی است که واقعا غیرقابل پیش‌بینی است، هر اتفاقی ممکن است در زمین بازی رخ دهد، قول دادن برای نتیجه‌گیری در ورزش کار اشتباهی است اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان