» » کیانی‌آرا: سپاهان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین باشگاه های ایران است

کیانی‌آرا: سپاهان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین باشگاه های ایران است

در تاریخ : 09.07.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 389
کیانی‌آرا: سپاهان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین باشگاه های ایران استبازیکن هندبال سپاهان گفت: باشگاه سپاهان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین باشگاه های ایران است، خوشحالم که برای نخستین بار در سپاهان حضور دارم و تیم هندبال این باشگاه را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کردم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، آرزو کیانی‌آرا دیگر بازیکن تیم‌ملی هندبال ایران در رابطه با انتخاب سپاهان گفت: باشگاه سپاهان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین باشگاه های ایران است، خوشحالم که برای نخستین بار در سپاهان حضور دارم و تیم هندبال این باشگاه را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کردم.

وی افزود: یک ماه است که در حال تمرینات آمادگی جسمانی و بدنسازی هستیم؛ آمادگی بدنی بچه‌ها در سطح خوبی قرار دارد، از نظر فنی و کار تیمی نیز شرایط خوبی داریم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در مسابقات پیش‌رو بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم.

کیانی‌آرا در خصوص رقبای آسیایی سپاهان گفت: حریفان ما از ابرقدرت‌های این رشته هستند، کره جزو کشور هایی است که مقام‌های زیادی به دست آورده است و قزاقستان هم همیشه درخشان ظاهر شده است، آن‌ها همچنین چند بازیکن خارجی از برزیل و کشور‌های دیگر جذب کردند.

ملی‌پوش سپاهان در پایان درباره عملکرد فدراسیون هندبال نیز گفت: یکی از امتیاز آورترین فدراسیون‌ها، هندبال بوده است، در یک سال اخیر در همه رده‌ها افتخارات قابل توجهی کسب شد و در مجموع شاهد عملکرد درخشانی در همه بخش‌ها بودیم.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان